Meie meeskond
Tegevusterapeut Kätlin Lindsaar

Juba sellest ajast, kui ise alles laps olin, mäletan soovi ja unistust suureks saades just lastega töötada. Kooli kõrvalt erivajadustega laste tugiisikuna töötades sain kinnitust, et just nende laste arengusse soovingi tulevikus panustada. Nii otsustasingi ma oma unistuste elluviimiseks ja teadmiste saamiseks minna Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli tegevusteraapiat õppima. Kooli lõpetasin 2020. aastal. Alates sellest ajast olen töötanud laste ja noorukite tegevusterapeudina nii haiglas, rehabilitatsioonimeeskonnas, erapraksises kui ka hooldus- ja toimetulekuõppe koolis.


Oma töös pean olulisimaks lähtuda just lapse huvidest ja tugevustest ning toetun nendele teraapiat läbiviies. Kõige enam motiveerivad mind laste rõõmsad näod ja entusiasm, millega nad teraapias osalevad. Lisaks annab mulle energiat juurde iga väike edusamm, mis viib lõpuks suurema eesmärgi saavutamiseni.


Minu meelistegevused tööst vabal ajal on koeraga agilitys käimine, pilates, metsas jalutamine, lugemine, ronimine ja mägedes matkam

Logopeed Annika Savimägi

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli logopeedi eriala ning töötanud laste ja noorukitega 11 aastat nii lasteaias (sh tasandusrühmas), rehabilitatsioonimeeskonnas kui ka hooldus- ja toimetulekuõppe koolis. Mul on logopeedi 7. taseme kutse. Usun, et iga laps areneb kõige paremini siis, kui teda kuulatakse, mõistetakse ja toetatakse viisil, mis vastab tema isikupärale ja vajadustele. Mina lähtun oma töös oma kliendi huvidest, tunnetest ja ja sensoorsetest eripäradest, et luua keskkonda, kus ta saab õppida, kasvada ja areneda parimal võimalikul viisil. Leian, et mida erilisem laps, seda olulisem on teha meeskonnatööd last ümbritsevate täiskasvanutega - nii jõuame tulemusteni. Oma tiimikaaslastes hindan professionaalsust, avatust ja erialast uudishimu ning proovin neile võrdväärne partner olla.
eripedagoog Karin Järv

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli eripedagoogi eriala ja töötanud tasandusrühma õpetajana, lasteaia eripedagoogina, REH-meeskonnas ja kooli eripedagoogina.

Oma töös pean oluliseks varajast märkamist ja sekkumist, laste mõistmist ja toetamist vastavalt nende arengu tasemele.